Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?


Satın aldığın üründen herhangi bir sebepten ötürü memnun kalmazsan 15 gün içerisinde iade ederek ödemeni geri alabilirsin. Bunun için 0216 700 19 86 nolu telefonu arayabilir ya da destek@lemurstore.com.tr adresine mail atarak iade istediğini belirtmelisin. Ardından iade edeceğin ürünü, orijinal kutusu ve ambalajıyla, ürünün orijinal faturası (faturanın olmadığı durumlarda sevk irsaliyesi) ile birlikte iade adresine ( Caferağa Mahallesi, Moda Cad./sarraf Ali Sok. No:16/B, 34710 Kadıköy/İstanbul) iletmen gerekiyor.

 

 

Satın aldığım ürünü değiştirebilir miyim?

Satın aldığın üründen herhangi bir sebepten ötürü memnun kalmaz ve ürünü değiştirmek istersen, ilk olarak; (ürünün sana ulaştığı günden itibaren)15 gün içerisinde 0216 700 19 86 nolu telefonu arayarak ya da destek@lemurstore.com.tr adresine mail atarak bizlere değişim talebini iletmelisin. Ardından iade edeceğin ürünü, orijinal kutusu ve ambalajıyla, ürünün orijinal faturası (faturanın olmadığı durumlarda sevk irsaliyesi) ile birlikte iade adresine ( Caferağa Mahallesi, Moda Cad./sarraf Ali Sok. No:16/B, 34710 Kadıköy/İstanbul) iletmen gerekiyor. Eğer üründe bizlerden kaynaklanan bir hata bulunmuyorsa, kargo ödemen sana ait olacak. 

 

 

Ürün değişimlerinde artan ya da az kalan mebla olması durumunda ne olur?

Değişim sonrası yeni satın aldığın ürün, daha önce satın aldığın üründen daha pahalıysa, artan mebla, üyelik hesabına hediye çeki olarak tanımlanır. Bu hediye çekiyle dilediğin zaman web mağazası üzerinden alışveriş yapabilirsin. Eğer yeni aldığın ürün öncekinden daha pahalı ise yine sitemizde yer alan hediye çeklerinden satın alarak ödemeni tamamlayabilirsin.


 

Satın aldığım ürün beklediğim gibi çıkmadı / hatalı veya eksik ulaştı. Ne yapabilirim?

Bu gibi bir durumda, yine yukarıdaki prosedürü takip ederek yani; 15 gün içerisinde 0216 700 19 86 nolu telefonu arayarak ya da destek@lemurstore.com.tr adresine mail atarak bizleri bilgilendirmen gerekiyor. Böyle bir durumda, sana ileteceğimiz referans numarasını kullanarak iade etmek ya da değiştirmek istediğin ürünü ücretsiz olarak bizlere kargolayabilirsin.

 

 

Ürünün iadesi ya da değişimi için hangi şartlar aranıyor?

İade ya da değişim talebini kabul etmemiz için ana şart, iade etmek istediğin ürünün satılabilir özelliğini yitirmemiş olması. Yani ürünün paketine ya da ürüne herhangi bir zarar gelmemiş olması, ürünün kullanılmamış olması ve iade aldığımızda onu yeni sahibine iletebileceğimiz durumda olması gerekiyor :) Ürünü iade etme talebinin ardından ürün bize ulaştıktan sonra, ekibimiz onu hızlı ve doğru bir biçimde inceleyip talebini değerlendirecek. Bizlerden kaynaklanan bir problem olması halinde, kargo ödemen de sana ileteceğimiz referans koduyla, bizim tarafımızdan gerçekleştirilecek.

 

 

Ödememin iadesi nasıl yapılacak?

İade talebin onaylandıktan sonra, iade bedeli otomatik olarak alışverişin  için kullandığın kredi kartına iade edilir. İade işlemleri bankaların iç süreçlerine bağlı olarak farklılık gösterebilir ve gecikme yaşanabilir. Bu süreçle ilgili en doğru bilgiyi almak için, süreci bankan üzerinden takip edebilirsin.

   


Ürünü taksitle aldım, taksit ödemelerimin iadesi nasıl yapılacak?

Her türlü ödemende, ödediğin tutarın tamamı ödeme yaptığın bankaya iade edilir. Ödemeni taksitli olarak yaptığında, iadelerin her ay kartına, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansır. Yapılan iadenin kredi kartına her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Bu konuyla ilgili onu alışverişini gerçekleştirdiğin bankadan bilgi alabilirsin. İade işlemlerini ekstrende detaylı olarak görmen mümkün. Ödemesi yapılan taksit tutarları, ilk ekstrenle birlikte kartına artı bakiye olarak yansıyacak.

 

 

Her ürünün iadesi mümkün mü?

Aklın karıştıysa ya da başka herhangi bir soru sormak istersen bize destek@lemurstore.com.tr ya da 0216 700 19 86 nolu numaradan ulaşabilirsin ;)